bra carro!

Publicerad 2008-11-12 16:46:48 i Carros fantastiska liv,

känner mig sjukt stolt över mig själv!!
jag har haft mitt gymkort nu i över 4 månader skulle jag kunna tro, jag har ALDRIG dragit kortet och gått in på gymmet, förutom i går då allt bara släppte jag började träna i går, 1½ timme kondition och styrka, yeeeeeeeeeeah!
för att bättra på min självkänsla så åkte jag dit till öpnning med andra ord kl 6 i morse för att jag ska hitta all motivation så jag gå dit igen och det gjorde jag och guuud va pigg jag blev i morse och jag var inte trött under nationella provet i svenska B.
jag känner mig så jävla bra!

 
www.pulsotraning.se

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2008-11-12 19:50:03

Bra jobbat!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela