godmorgon lördag

Publicerad 2008-11-08 10:17:54 i Carros fantastiska liv,

idag har vi en liten inflyttningsfest, pappas vänner komme först sen kommer mina lite senare på kvällen för en mysig lite chill kväll... får se om syrran får med sig gittar hero det brukar alltid gå hem!
nu håller jag på att laga paj i fulla lass, det luktar gott i hela lägenheten. jag är inte så förtjust i paj men den här kommer att bli god med svamp och krabba i :)

sorry igren rallle att jag inte kunde hjälpa till på träningen eller jag kan komma ner i 1½ timme... om det hjälpre men du ligger nog och sover just nu men om du ser detta innan ring då!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela