grattis lillesyster

Publicerad 2008-11-24 00:11:51 i Carros fantastiska liv,

idag är det min lilsysters dag hon fyller 16 år.
hon kommer få en bra pressent av mig men lite i efterskott..

nu har jag suttit och gjort närvaro blanketter, måste börja göra det ordentligt känner jag...
ta tag i det nu carro =)
men nu är jag klar nu är det bara de tränignar som är kvar som ska fyllas i.
är ledig i morgon då ska jag och mamma ner i centrum tror jag om man kommer utan frör dörren det vill säga.
det ska ju bli störm i natt.. imorgon ska jag iallafall gymma och sen till träning och få tjejerna och göra lite styrka och sen fristående!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela