hej

Publicerad 2008-11-18 17:39:08 i Carros fantastiska liv,

träningen går frammåt känner mig redan både starkare och bättre :D
fast 3 gånger kan man ju knappast räkna som träna ;)  men det går frammåt iallaflal
omprov i relionskunskap i morgon, får se hur det går, kommer nog inte så speicellt bra fattar inget alls, men men betyg får jag iallafall.
lämnade in projektarbetet i dag och du ska göra om det och det och det och det, och då blev jag arg som ett bi och vaqr grinig hela jävla dagen, jag ahr kämptat arslet av mig för att jag ska bli klar med det och vad får man får det SKIT!
men om skolan kanske kunde köpa in bättre program till datorena så kanske man kunde göra sitt arbete i skolan och inte hemma... SKIT  SKOLA  KISTA!!!!!!!

efter 8 kommer min älskling hit och vi ska nog kolla på TV och nysa jag ska försöka plugga också tills i morgon och inför NP som vi ahr på fredag eller måndag det var inte4 riktigt betsämt.

kramis

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-11-18 20:22:12

Jo det var kul att träna lite igen, Ja jag tror det också få se vad jag har och ge haha :)



Tack så mycket! Tycker om fristående väldigt mycket så jag brukar oftast träna mycket på inlevelsen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela