lördag

Publicerad 2008-11-29 12:30:48 i Carros fantastiska liv,

hejhej, igår var vi ute och åt jag pappa nettan daniel och tessan men innan vi åt var vi i västertorp och handlade lite innebandy grejer till tessan eftersom hon har fyllt år fick hon välja klubba och fodral från pappa och nettan, den åkte vi till thaien i skärholmen eller kurvan vid sea hund och katt och åt och det var jätte gott, vi pratade också om vart vi ska fira jul ngn stans och det kommer bli i Bro med nettan daniel pappa och nettans bror med familj det ska bli jätte roligt tycker jag och få firar vi med mamma och dom när vi kommer hem eller dagen innan,. tack mamma du är bäst!

jag ska ut och övningsköra med sami om ett tag tänkte få arslet ur vagnen och börja nu när jag har lite tid över iallafall..
ikväll åker jag och tessan till pappa jag ska nog gå över till andreas och umgås med honom innen han och lite annat folk ska ut på krogen.. imrgon fyller andreas putte och putte år! grattis i förskott till er, jag ska förbi andreas efter min träning i morgon med mamma sami och tessan vi ska lämna lite pressenter till honom han kommer bli jätte glad för dom tror jag :)


puss på er!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-11-29 23:36:57

Du måste vara försiktig med MIN bil!!!!!!!!!!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela