mer fokus på truppens blogg..

Publicerad 2008-11-05 23:52:18 i bilder säger mer än 1000 ord,

lite dåligt med skriverier här tror jag, men allt har blivit på juniortruppens blogg ( Carrosanglar.blogg.se) förövrigt världens bästa blogg..
kom som sagt hem i söndags helt slut och jobbade i måndags och praktiken är äntligen slut. nu är det skola i stället och det är ju ännu roligare.... gud vad jag vill göra ngt annat jag  har mina funderaingar men vet ej om det är så  kul i längden heller.. men jag ska nog kolla på de också.
annars vill jag nog plugga om mig till ngt annat man  har inte bestämt mig alls ännu...
allt är upp och ner just nu, jag lär  mig absolut inget på praktiken känns det som, jag lärde mig mycket mer på de andra förteget jag var på men där får folk gå istället för det finns inga jobb kvar....

imorgon ska jag umgås med mina älskling, och jag blev just mycket lyckligare när jag läste om en nyhet som hände...
ja gud straffar vissa fortare än andra vännen!!  haha jag kan inte mer än bara skratta, var hemma i dag från skolan för jag avr hos min kusin maria som är kiropraktor, och jag fick jätte ont i ryggen,, jag brukar få det och det sägs att det är normalt också... mamma sa att man inte skulle sitta direkt efteråt men det gjorde jag på tåget hem och förstod nu varför...

nu ska jag sova ska upp i morgon bitti vid 8 och åka till skolan...
pusspuss


saknar gävle gropen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela