snöig snödag

Publicerad 2008-11-23 16:31:17 i Carros fantastiska liv,

hej, natten var perfekt med mina älskade gymnaster...
vi hade skit mysigt tills jag somnade på soffan och sen vaknade av att lina skreck av skärck filmen dom kollade på ;)
haha sov som en stock och träningen gick bra!

har presic åkt pulka med min lilla kusin oliver..


fick höra att ted min söta vän krockade med ett träd i går och bilen blev helt förstörd och ahn satt på akuten hela natten men inget allvarligt hände med honom....

puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-23 19:28:07

förlåt om jag förstörde din skönhetssömn, det var inte meningen men jag kan inte hjälpa att dom gjorde filmen så läskig!



Jag vill oxå åka pulka!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela