söndag

Publicerad 2008-11-16 18:16:20 i Carros fantastiska liv,

träning i bollmora med helskruvar och dubblar, gick ju kalas, sen åkte jag direkt till jnas fotbollsmatch till min besvikelse var gymnastiken bortplockad från brommahallarna vet ej om det är det förgott eller bara just nu.
men det blev fotboll och lite pulshöjning för vissa, det var en kille som krockade med en annan på planen och det bubblade blod ur munnen och han fick nog en grov hjärnskakning.
hoppas det gick bra med honom !

nu ska jag snart kolla på svenska hjältar 2008 alltid lika kul att se vad folk gör för varandra!

ledig i morgon så jag ska till gymmet och träna :D ska försöka få med mig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela