tråkig lista

Publicerad 2008-11-09 22:20:15 i ,

Klädsel
Vad har du på dig idag:
RBK mjukisar, gul tjocktröja
Vad använder du just nu för skor: mina vita/rosa gumpadojjor
Favoritfärg på kläder: färg av alla slag

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Nettan
Du gick på stan med: oj, länge sen, anna tror jag
Skällde på dig: min mamma!

Senaste
Låt du hörde:
everything - MB
Film du såg: mamma mia
Mat du åt: spagetthi och köttfärs.
Kram: Lina
Puss: Jonas
Känslan: skjut mig!
Resa: skärholmen - skärpnäck
Dröm: mardröm
Boken du läste: en midsommar nattsdröm
Personen du träffade: Pekka och Nettan
Personen du pratade i telefon med: Jonas
Personen du fick sms av: Jonas
Gången du åt en 7-eleven korv: Har nog aldrig hänt
Gången du var utomhus: 1½ timme sen
Gången du sov: innan middagen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag
Saken du köpte: tuggumi

Om dig

Namn: Carro
Ålder: 18
Smeknamn: Carro, qwinna
Sysselsättning: plugg jobb och hockey
Bra egenskaper: det har jag nog inga!!!
Dåliga egenskaper: Irriterad på små saker
Linje/klass: BP3E, bygg, inriktning anläggning spec, inrik. bergspräning
Hårfärg: blondt
Ögonfärg: Blåa/gröna
Skostorlek: 37-38

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela