=)

Publicerad 2008-10-07 17:36:25 i Carros fantastiska liv,

DIN OMGIVNING
 1. Hur många är det i din klass? - 18
 2. Känner du några som röker? - nej ursh ;) 
 3. Hur många är ni i eran familj? - 4 / 3
 4. Har ni några husdjur? -  ja hund 
 5. Känner du någon som knarkar? -  jaa även kallad idiot!

 OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? - ja
2. Hur många vänner har du? - behöver bara dom närmaste
3. Vilket kön är oftast snällast? - beror på
4. Hur ser dina bästa vänner ut? - dom ser förjävliga ut

MUSIK
1. Vad är musik? - något slags ljud
2. Vad lyssnar du på? -  inget för tillfället
3. Vad är dålig musik? 60 tal
4. Har du något favoritband? - nej
 
OM KÄRLEK
1. Är du kär? -  om jag är!
2. Vad tycker du om kärlek? - det är fantastisk när allt funkar
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? - jaa
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? - länge
5. Är du homosexuell? - nej, men har vänner som är!
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? - ja
7. Tror du på kärleken? - ja

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? - nej
2. Ditt livet eller eran ? - mitt
3. Röker du? - ja
4. Har du någon gång försökt begå självmord? - nejnejnej!!!!
5. Känner du någon som begått självmord? - ingen nära person men vänner till vänner!
6. Känner du någon som tänkt begå självmord? - ja
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? - ja
8. Har du någon gång provat droger? - nej kommer aldrig i mitt liv att testa heller..
9. Har du någon gång prövat alkohol? - ja om jag har :)
10. Är det någon som har sålt alkohol till dig? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela