feber!

Publicerad 2008-10-23 21:02:59 i Carros fantastiska liv,

idag hade jag hög feber på jobbet och nu har den gått ner lite men känner mig hjängig iallafall, vet ej om jag är till praktiken i morgon. får se hur det känns när jag lägger mig.
imorgon är det fredag och anderas har match på Zinken mot skarpnäcks AIK!
får se om jag ska gå på den lördag ska jag ha FG1s träning för annika är på tävling med sina yngre gymnaster och på söndag ska jag har mina egna gymnaster i 3 timmar, sen är det höstlov men vi har träningsom vanligt.


kram

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-10-24 08:59:39

Krya på dig!

Kram

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-10-24 22:11:16

Vilken tur att du har nått att se fram emot då (söndag altså);) det måste vara jätte kul att träna en grupp med en massa galningar... :D



p.s mina tights blev helt förstörda... HAHAHA ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela