fredag

Publicerad 2008-10-24 14:21:21 i Carros fantastiska liv,

nya arbetsskor 2 par örhängen och ett par rosa termosockor...
min shopping i dag...
ska på hockey i kväll men andreas ska inte stå. men jag ska umgås med mina kära vän Sandra och det ska bli super kul. känner mig lite hängig, ska nog ta en alvedon.

lönen har kommit det blev inte mycket denna månad, men men får se hur länge det räcker...
studiebidraget kommer ju också snart, ska hålla i pengarna denna månad det är snart jul och då måste man ju köpa julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela