hej

Publicerad 2008-10-09 18:46:47 i Carros fantastiska liv,

sitter hos jonas nu och väntar på att han ska komma hem.
kallt i dag har det varit.... fyfan och det kunde hänt en riktig olycka!
men allt åkte åt andra hållet så det var tur det...
nu är jag helt slut och ska snart sova, eler jag ska iallafall kolla på TV och vänta på att min bebis kommer hem!
 helgen blir full planerad!
imorgon: middag med gymnasterna hos Sofie med övernattning och skräckfilmer och godiiiis!
lördag: 20+20 års fest hos anna med en kompis, jag och jonas ska till hässelby!
Ssöndag: träning 12-14 sen middag hos farmor ev, så ska jonas med!

haha hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela