hockey

Publicerad 2008-10-03 14:25:59 i Carros fantastiska liv,

just nu är det krig på gården, idiotgrannen som är 100+ står och skricker och puttar på en gamal dam som bor granne med honom och klagar på att en buske går över hans tomtgräns (?) mycket viktigt....
det är helt galet på gården ibland.
hahaha

snart ska jag ta bussen till tumba och där blir jag upphämtad av familjen nybergh och sen åker vi till gnesta för det är serie premiär där ikväll mellan gnesta och värmdö.
vi hoppas på vinst så klart :)

Kommentarer

Postat av: Molly

Publicerad 2008-10-08 17:27:20

Hej Carro!

Gnesta, det är ju mina hoods...

Hoppas allt är bra med dig.



Puss & Kram



Molly

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela