måndag

Publicerad 2008-10-06 11:26:55 i Carros fantastiska liv,

nu är det en ny vecka, tävlingen i helgen gick bra, fast ändå inte.
det gick bra för att vara våran första tävling inom en så kort tid med denna trupp. vi kom sist =( men det var dubbel volter och massa sånt vi inte har börjat med ännu.
jag är nöjd och det var tjejerna med!
träning i kväll med, jonas kommer efter jobbet och ska kolla på träningen sen åker vi till mamma för jag ha ha praktik i morgon, dö trist vill bara vara hemma och sova, jag vll inte vara på verkstaden jag vill ut med stefan på berget och borra och smälla!
men jag har en hel vecka kvar...
får se hur det blir, pengarna är slut också, blir matlåda hela veckan och det känns skönt när man kan vara i tex gävle och jobba, hej har ni mickro? haha

igår myste jag och far min med thai mat och sen åkte vi till västertorp och kollar på innebandy, Snellman spelar mot, min skolkompis och julle, Huddinge som snellman spelar i vann till slut med 3-6 på bortaplan!

nu ska jag kolla på film och vänta på att min älskling kommer!!

hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela