ska ni vara någn j*vla tidningsfamilj?

Publicerad 2008-10-17 16:18:51 i bilder säger mer än 1000 ord,

eftersom både jag och Sami min mammas man var med i tidningen denna vecka så ville ju inte min älskling jonas vara sämre, idag är han med i tidningen!
Kyparen Jonas Jokitalo, 20, Stockholm. ( bild och text från aftonbladet.se)

NEJ - Det skulle krävas mycket censur. Många svär så det osar när det är stressigt. Men det är ju ett kul jobb i högt tempo, och man får träffa mycket människor.

haha nu är du inte lika ledsen va älskling?

DU, ja DU, du vet vem du är, slå upp tidningen gråt en svätt.
klipp ut den lilla bilden och rama in den och ställ vid sängen :)
haha


ska snart bege mig till Salem för att kolla på hockey sen kommer min älskling och vi ska mysa hela kvällen.
sen vet jag inte vad som händer i morgon har ingen aning om Jonas jobbar eller om han är ledig.. det får vi se.
i loooove you babbbe!

på söndag ska jag på middag med hela jonas släkt hos hans farmor och farfar... gud va läskigt...


God kväll och ev trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2008-10-17 18:10:45

sv. Tack så mycket :D desamma, hur är det med dig? :)

Postat av: Jonas

Publicerad 2008-10-19 20:35:56

Ja du lever ju fortfarande hehe =)

älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela