småbråk och bilolycka!

Publicerad 2008-10-03 09:21:32 i Carros fantastiska liv,

godmorgon, match i går för DIF och efter matchen blev det lite småbråk mellan peking och DIF, inget större.
nrä vi väll fick komma där ifrån så går vi på lidingöv, så hör vi hur det smäller till och ser hur en lastbil tvärnitar, och en moppe glider på sidan av lastbilen. vi springer dit och kollar läget och det är  bra med tanke på hur det kunde gått, han får givetvis skylla sig själv eftersom han körde  moppe full och oansvarigt, lassbilen såg honom inte och ja han hade riktigt med tur!

ikväll åker jag till pappa och för att sova där och gå upp tidigt på lördagen för att åka till hedermora!

hör av mig sen!

pusss

ps, JAG ÄLSKAR JONAS, sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela