tisdag

Publicerad 2008-10-07 09:29:48 i Carros fantastiska liv,

godmorgon, nu sitter jag här är ledig eller ledig och ledig jag är hemma för jag ska ej tillbax till sandvik utan jag ska till SW sprängtjänst istället, kände inte mig bra på sandvik jag vill inte vara på verkstaden, det var inte min grej.
Både Pierre och Johan förstod med och jag ringde Stefan i går men fick inget svar så ringde han för ett tag sen och han sa att jag fick vara med honom och vara mobil, så i morgon ska vi bara åka runt och vara glada och prata med folk :)

så halv 7 ska jag vara i årstaberg i morgon, sen beger vi oss ut mot tyresö och en bit förbi.
det ska bli sååå kul att komma ut till stefan igen.
har längtat efter det bra länge nu!


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela