återigen en film från derbyt!

Publicerad 2008-09-03 13:28:19 i Carros fantastiska liv,

niklas sa att han hade sett mig på en film på youtube när en ifrån publiken filmar oss och frågar om vi är rätta, väntade bara på den fimen och här är den, rätt roligt att se hur illa folk better sig egentligen.
jag såg inget annat än han som filmade mig och dom bredvid honom såg inget från mitten.
jag står bredvid en ordningsvakt i början av filmen, rätt kul att se sig själv på film så där.
men att det finns sånna jubelidioter är fortfarande en stoooooor gåta!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-09-03 13:40:12

Min dotter är en filmstjärna.......

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Publicerad 2008-09-03 13:49:16

Vad tycker du om blogg.se startsida?

Jag tycker inte alls det nya blev bra, gillade det gamla och som tur är finns det "den gamla" på webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela