Bowling

Publicerad 2008-09-13 23:41:27 i Carros fantastiska liv,

kom nyss hem från en rolig kväll med grabbarna, Fredde Lars och bästa vän Andreas, fredde bor nu i e-tuna för han pluggar där och har inte träffat honom på jätte länge så det var kul ska åka upp och överraska honom någon gång och festa gärnet, får se om jag och andreas åker upp då eller hur det blir.
nu ska jag lägga mig och läsa ut min bok och försöka sova, min far ligger och sover i soffan som vanligt, han påstår att han har ont i ryggen..
hahaha konstigt. :D

imorgon bitti är det träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela