dax att sova

Publicerad 2008-09-18 22:40:24 i Carros fantastiska liv,

vi har fått ändrat schema i bp3e och det blir 0800 på fredagar till ca 1130.
segt men ändå bra för det blir så långa håltimmar annars, tycker dom borde fixa hela vårat schema ordentligt, eller byta lärare i vissa ämnen, nu kommer våran riktiga samhällslärare tillbax från portugal, nu är våran klass körd för vi ha haft ett miffo som vikarie i 3 veckor och det kommer bara gå ner för nu, hahahhahaha

ted och george var här nyss och vi kollade på tv och åt chips ;)
imorgon ska jag vara hemma med mamma för sami ska på firma fest och åka ribbåt.
 det är en sån där snabb gummibåt.
vet ej när han kommer hem eller om han kommer vara nykter, tror knappast det.
lördag ska jag och jonas rensa hans garderob, och jag fick ta det han inte ville ha som passar mig, med min röv lär det inte vara något alls,

komihåg att passa på att kolla in helenas blogg, www.helenassmycken.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela