fredag

Publicerad 2008-09-12 17:17:35 i Carros fantastiska liv,

fredag idag och idag händer det inte mycket, ska nog mysa med jonas ikväll och i morgon åker jag till pappa för att ha träning på söndag morgonen, samt jobba på söndag. min faster ville ha att jag skulle vara barnvakt på söndag men jag jobbar ju på eftermiddagen så det var jääätte synd, hade varit sjukt kul att träffa mina små kusiner igen, får hitta på ngt att göra med dom stället, kanske en bio eller något annat kul. saknar dom jätte mycket :)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela