fredag

Publicerad 2008-09-26 18:05:10 i Carros fantastiska liv,

hejhopp, idag har jag varit och fyllt i min tatuering, samt varit i barkarby och köpt lite grejer och sen köpte jag 2 tröjor, vantar och ett diadem. Skulle köpa jeans också men de satt inge bra vid knäna annars var dom billiga och jätte fina.

igår gick ju hockeyn inge vidare bra, torks torsk råååå torsk!
men jag träffade carlis, som jag inte har träffat på 3 år och det var sjukt kul, ska se om jag hittar ngn jätte gamal bild på honom, han är nu inne i lumpen på östermalm och rider (?) vet ej vad han gör mer.
hade ingen bild på honom på dastron, eller jag hittade inge nu bara från en hockey match men då ser man honom ej.
hur cool som helst är han iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela