fredag

Publicerad 2008-09-19 15:06:51 i Carros fantastiska liv,

åh det var så fantastisk kul att träffa Birgitta i dag, jag höll på att börja gråta.
hon talade om för mig hur jag skulle tänka och allt, jag hoppas du kommer tilbax innan jag slutar i 3an .
Hon är den bästa läraren jag haft, och kommer att ha, (Pierre eftersom jag vet att du läser min blogg så, du är en bra lärare du med) haha, men Birgitta slår allt, men mina lyckliga betyg försvann, men jag ska kämpa upp dom igen jag ska klara det här. jag lovade Birgitta det och nu ska jag klara det!
måste skaffa mig insperation på något sätt!

ikväll blir det hämtmat på thai, tror jag ska ta sushi!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela