godmorgon

Publicerad 2008-09-01 09:49:20 i Carros fantastiska liv,

jag är ledig i dag varför är jag uppe?
jo för att jonas skulle gå till jobbet och han kan snoza i flera minuter, då blir jag pigg...
så nu är jag jätte vaken och kommer inte kunna somna om, kollar på barnprogram det är alltid kul.
ikväll är det träning igen =) sen efter träningen åker jag hem till mamma, för jag har mitt busskort där så jag måste komma dit på ngt sätt i kväll, vet ej hur bara.
skulle nog ha tasgit med mig busskortet och åkta till skolan härifrån pappa i morgon, men nu blir det inte så.

igår lagade jag maten helt själv, spagetti och köttfärssås, det var jätte gott tyckte båda pappa och jonas, med fetaost i salladen och rå lök, efter det blev det fotboll :)

hörs sen,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela