har tråkigt.

Publicerad 2008-09-07 17:40:44 i Carros fantastiska liv,

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nej faktiskt inte
3. Vad åt du senast?
godis
4. Har du fått någon komplimang idag?
japp
5. Har du varit med i en rättegång?
ja endast som "publik"
6. Är du polare med grannarna?
nej inte dom i husen bredvid men 3 hus i från så.
7. Vilka länder har du bott i?
Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
för 2 timmar sen
9. Har du haft en stalker?
Ja , eller vad säger du pekis
10. Minns du din/dina musiklärares namn?
Nej faktiskt inte, hade typ aldrig musik.
11. Hur är din syn?
halv taskig syn har glajjor men andvänder dom inte så ofta.
12. Var är dina syskon just nu?
tess sitter och dunkar musik i dåliga högtalare
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
ja kommer ej ihåg
14. Vem ringde dig senast?
Mamma.
15. Vad ska du göra i helgen? 
vet ej helgen kommer om en vecka men träning söndag iallafall
16. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag tar inte på folk.
17. Vad finns i din bakficka?
Har inga på mig
18. Vad gjorde du klockan 2 inatt.
Sov/kollade på tv
19. Vad är det första du gör på morgonen? 
försöker piggna till.
20. Vad ska du göra efter det här? 
be mamma färga mitt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela