härlig tisdag?

Publicerad 2008-09-23 10:13:56 i Carros fantastiska liv,

sitter på projektarbete i skolan och kan inte göra något eftersom allt mitt ligger på laptopen hemma och jag tänker absolut inte ta med mig datorn till skolan för att visa henne vad jag har gjort.
Det får hon se när jag är klar och lämnar in mitt arbete.
Den ända som får se ett utstick från mitt projketarbete är i sånnafall Birgitta!
Jag hatar svenska jag kan inte ens göra det till en bra lektion, när man får papper om Turismens fara och man fattar ingeting alls, och vi ska skriva en arumenterande text om det, komigen!
det fanns inget att skriva eomt det för det hade inget med det att göra......

vikarien för samhäll är fortfarnde kvar för Cia tog ledigt en vecka till och det sög också, för vi får inget gjort på hans lektioner för han pratar med sig själv, och det är ju inte så bra för klassens betyg.

Nu är det enoch en ehalv vecka kvar till tävlingen den 4 oktober smäller det, så har jag premiärtävling med min nya grupp och jag börjar bli jätte nervös.

ikväll smäller det VHC-Norrtälje, ute på ekvallen jag och jonas ska till nybbe efter skolan / jobbet och äta middag och sen åker vi med nybbe ut till match och väntar på att bettan och micke samt en jobbar kompis till bettan ska komma ut och kolla. det ska bli jätte kul och kolla på lite hockey i kväll, känner absolut för det, det gör att jag håller humöret uppe i dag.
jag och jonas har förövrigt 2 månader i dag!

kram

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-09-23 16:58:24

Grattis!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-09-23 17:38:26

http://www.youtube.com/watch?v=4VBfDfgiavM

kolla på den

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela