hej

Publicerad 2008-09-20 14:52:15 i Carros fantastiska liv,

jag sitter hemma hos jonas och ska snart åka till stuvsta och kolla på hans fotbolls match.
sen ska vi åka och kolla på Daniels innebandy match och sen vet jag inte vad som händer,
träningen med småflickorna fick bra, jätte flamsiga och jätte  nyfikna, helt underbara!
imorgon har jag träning och det är tumbling som behövs träna på och framför allt flickis flickis och flickis salto.
måste börja sätta dom nu för det är 2 veckor kvar till tävlingen måste hitta musik till varven också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela