lista

Publicerad 2008-09-09 12:29:40 i Carros fantastiska liv,

DITT LIV
Vad heter du? carro
Vart bor du? tullinge och skärholmen
Trivs du där? japp
Brukar du läsa horoskop? varje dag
Har du körkort? nej, men snart
Favoritdjur? hund
Vad spenderar du dina pengar på? sprit (!)
Festar du? om jag gör
Brukar du bli för full? oftast
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? ibland
Bläck eller blyerts? bläck
Mc donald's eller Burger king? donken
Är du allergisk mot något? sammhällskunskap(?)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön
Hur ser du ut idag? allmänt äcklig
Nästa mål i ditt liv? klara av skolan med g i alla ämnen
Vad såg du senast på tv? glamour
Hur svarar du i mobilen? "a det är carro"
Vem ringde du senast? min pojkvän
Vem ringde dig senast? bästa vän andreas
Vad sa den som ringde? vi åker kvart i 5
Antal timmar sömn inatt? många
Sov du ensam? tyvärr


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: jonas, när vi såg på film :)
Fick dig att gråta: vet ej
Du gick på bio med:  oscar
Du gick på stan med: amy
Skällde på dig: jonas ?
Skickade ett e-mail till dig: annika tullinge gf
 

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Bråkat med ditt husdjur? om jag har
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej
Tar du droger? nej!!!!!!
Vad är du mest rädd för? att förlora min familj
Vilka kläder sover du i? just nu en tunn långärmad tröja för tatton
Vart vill du gifta dig?  på en sandstrand
Vad hatar du verkligen?  våldtäcksmän

Har du varit kär? ja
Kör du bil? ibland
Har du ett jobb? japp
Gillar du att ha folk omkring dig? oftast


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja
Är du ensam nu? ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Ja
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja


FAVORIT
Rum i huset? mitt rum
Typ av musik?  svenskt
Månad? Sommar och vinter


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? nej
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? nej
Sjungit? ja
Sagt "jag älskar dig"?  ja
Velat säga till några att du älskar dem? ja
Träffat nån ny person? nej
Saknat någon? ja
Kramat någon? ja
Kysst någon? nej


FÖRSTA
Första bästa kompis: gabbi
Första jobb: västertorps badet
Första inhandlade skiva: Ingen anning!
Första förälskelse: robin
Första begravning? för 4 år sedan!
Första piercing/tatuering: naveln och mina 3 stärnor


SENASTE
Senaste människa du slog: patrik ;)
Senaste stora bussresan? östersund



Land? sverige
Språk? svenska & engelska
Bor tillsammans med? mamma, låtsas pappa, Syster o hund, pappa
Husdjur? hund
Färg på hus? Gult
När är du född? 1990
Något jobb? ja
När ska du sova ikväll? runt  elva tiden
Duschat idag? nej, men ska snart
Kramat någon idag? nej
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit idag? macka
Dagens klädsel? Mjukisar o tröja
Dagens smink? inget
Dagens sötnos? joooooonas
Dagens roligaste? hooockey i kväll
Vem kramade du senast? andreas
Hur många har varit otrogna med dig? ....
Har du pojk-/flickvän? ja
Vem pratade du med i telefon senast? andreas
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? sofie, va bra /sofie
Kollar helst på: jonas
Lyssnar på: På bra musik
Äter helst: god mat
Dricker helst: alkohol
Favorit färg: blå
Favorit stad: Stockholm,
Favorit land: costa rica
Ämne i skolan: projektarbetet(?)
Årstid: sommar

SENASTE:
Personen du tänkte på? jonas
Personen du kysste? jonas
Gången du spydde? hahaha på krogen
Gången du grät? ....
Pizzan du åt? För länge sen!
Gången du var i Göteborg? sommaren 07 GBG-DIF
Gången du var i Sthlm? Alltid
Gången du var full? 2 veckor sen
Gången du var hög? Aldrig
Personen som såg dig gråta? jonas

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? svart
Hund eller katt? hund
Ut och festa eller hemma och mysa? hemma
Tv-spel eller datorspel? tv
Singel eller upptagen? upptagen
Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
Svart hår eller blont? blont, 
Blåa ögon eller bruna? blåa
Choklad eller lakrits? lakrits
Göteborg eller Stockholm? Sthlm
Högerhänt eller vänsterhänt? höger
Coca cola eller fanta? fanta
Pizza eller kebab? kebab
Randigt eller prickigt? randig
Älska eller älskas? Båda
Leva eller dö? man lever, man dör

ANTAL:
Personer du älskar? mina närmaste
Personer du hatar? oj
Personer som sagt jag älskar dig? få väldigt få
Personer du hånglat med inom den 24-timmars-period? Ingen
Glassar du ätit på en dag? många
Festivaler du varit på/ska på detta året? 1
Gånger du haft minnesluckor? Inga
Personer du saknar just nu?Några styckna
Gånger ditt hjärta brustit? 2

VEM:
Vill du kyssa nu? jonas
Ska du träffa imorgon? jonas
Sjöng du senast för? min nalle
Hade du senast en msn konversation med? annika
Spelade du tv-spel med senast? ted
Vill du ta med på en romantisk resa nu? jonas
Vill du kasta en sten i huvudet på? hemligt
Förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö
Vill du sova bredvid inatt? jonas

VAD:
Gör dig glad? min familj och mina vänner
Gör dig ledsen? döden
Vad vill du helst göra nu? dusha
Önskar du att du slapp göra? plugga
Vill du ha nu? värme
Önskar du dig i födelsedags present? pengar
Längtar du till? ikväll
Tycker du om dina betyg? ja men lite bättre kan det bli
Ångrar du i ditt liv? nej,
Är det bästa som har hänt dig? ja d
Hur mycket är klockan? 1230

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela