onsdag

Publicerad 2008-09-24 12:55:22 i Carros fantastiska liv,

gick hem tidigare för att dom som haft idrott B ej hade lektion och jag inte vill sitta 2 timmar och inte göra ngt för att sen ha svenska B och projket, känns helt meningslöst, ska göra relionskunskaps läxan och sen lägga mig på soffan och sova tror jag.. :D

träning i kväll, och sen ska jag hem och sova sjukt skönt!

matchen i går gick bra VHC vann med 7-3 mot norrtälje ochjag fick 10 rösa rosor av Jonas i går :)
jag älskar dig jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela