skolan suger

Publicerad 2008-09-16 10:29:07 i Carros fantastiska liv,

ja började 0830 trodde jag, men nej då är gunilla sjuk vilekt hon har varit nu i flera veckor, helt jävla meningslöst att ha håltimme till 1230, vad ska jag till skolan att göra egentligen?
jag ska nu vänta på pekis sen ska vi hem till mig och spela rockband, sen kanske jag raggar med henne ut till värmdö och kollar på hockey, ska kolla med andreas om han har lust att komma till mamma och hämta mig, på vägen ut till värmdö... 
skolan suger verkligen, skaffa en sms funktion som skickar sms till klasserna som har inställda lektioner, så man slipper gå upp kl 0700 på morgonen och ha rast hela tiden.

pekis är lagom brun och jätte snygg nu!

DIF förlorade igår (otippat) mot GAIS med 2-1, vi får hoppas att hockeyn går bättre denna säsong!

Kommentarer

Postat av: Päkis

Publicerad 2008-09-16 19:39:54

Jag är alltid jätte snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela