tatto

Publicerad 2008-09-06 18:09:11 i Carros fantastiska liv,

som sagt så tatuerade jag med igår, det gjorde ont men det gick iallafall man klarar av smärtan.
det blev sjukt bra är jätte nöjd. ska försöka få in en bild men är hos pappa och har ingen sladd hos pappa men ska lösa det, är ensam hemma i kväll, pappa ska ut i kväll med en kompis och vet ej när han kommer hem.
har träning i morgon ska blir kul att träna in för tävling. det kommer nog att bli en jätte bra tävling i oktober.
det är piss väder här, fyyyfan regnar och mina chips är slut och godiset med. orkar inte handla heller.
kanske ska laga lite mat nu, får se hur det blir,

kram

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2008-09-07 13:17:20

jag vill ju se tatueringen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela