tisdag

Publicerad 2008-09-09 09:34:19 i Carros fantastiska liv,

godmorgon, blir ingen skola för mig, har jätte ont i foten stukade den i söndags och den blev svullen igår.
så jag stannar hemma det drar i hela foten och känns som hela foten går av.
idag har andeas sin första match för säsongen och jag ska dit.
får se om mamma ska med hoppas på det, vore kul.

jag ska börja på mitt projekt arbete idag hade jag tänkt efter som jag ändå är hemma, känns som att jag måste börja på det för det ska vara inne i november.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela