vinst och f*tt SL

Publicerad 2008-09-11 10:00:17 i Carros fantastiska liv,

sverige vann igår och skönt att kimpan fick göra första målet, jag har aldrig suttit påövre på råtis och gud va högt det var, haha eftermatchen åkte vi hem och nmär vi kommer till heron med bussen  ska ett gäng från dalarna kliva på och dom kan inget om biljetter och så försöker en av dom åka på ett gammalt kort, istället för att tala om för dom att du kan skicka en sms biljett så tillkallar han polis och väktare, jävla idiot och så sitter han och skricker att han hatar svenska och stt vi är dumma i huvudet och jag skricker och fråga om han jobbar på provition eftersom han inte tjänar på att låta dom åka med sista bussen för kvällen hem, utan han ska sitta och vara tuff, då vänder han sig om och skricker håll käften och det var inte bara jag som blev tilltalad på det sättet som reagera utan jonas och fler på bussen, väktarna kommer och busschaffören blir mr och mer hotfull.. efter mycket om och men åker han utan dom killarna som får ta en taxi eller ngt, sen gör han världen inbromsning vid min gata och vägrar att öppna dörrarna, utan jag måste blåstirra honom i spegeln för att han ska öppna! jävla f'*tt SL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela