damcykel

Publicerad 2009-04-03 08:40:27 i Carros fantastiska liv,

igår åkte jag till stuvsta för att hänga lite med Micke, sen drog vi oss ner till stuvsta korset oh där var Rabba, Lars  och några andra, dom hoppade med cyklarna där, jag cyklade =O ofta det händer det var vingligt i början sen fick jag åka en v deras cyklar och det var ju ännu svårare ingen bakbroms eller stänkskärm... sen ner mot  rågsved för att fota i mörkret, Rabba gjorde en Sslto på cykel och herre min dag jag höll på att svimma.. men rätt ballt iallafall ;)
hhaha kallt om inte annat i mina nya klackskor men det gick, somnade som ett litet barn när jag kom hem sen :D

idag ska jag till IKEA med andreas min bästa vän sen ka vi äta middag hemma hos mig sen ska vi inviga hans mickro och äta popcorn och kolla på film kanske lite rockband, det vet man aldrig.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela