denna vecka

Publicerad 2009-04-14 17:23:07 i bilder säger mer än 1000 ord,

tisdag: skola - mys med marica
onsdag: skola, träning i tullinge
torsdag: skola sen inget planerat
fredag: skola sen inget planerat tidig sänggång!
lördag: Tullinge trupp cup (gymnatik) bokyrka hallen 07.30 ( DJ samt inkastare)
söndag: Tulinge trupp cup (gymnastik) mina tjejer tävlar samt hjälpa till med allt

inte allt för stressig vecka ja hinna plugga till samhälls omprovet för 3dje gången.... FUCK!!!
samt skriva om min "praktik period" på svenska B sen får vi säkert något att göra i både relion och projekt ska ni se... typiskt!! men jag ska ta ag i detta nu se sista 4 veckorna innan skolan sluta. ( slutar med kärnämnen om 4 veckor, har praktik de sista veckorna innan studenten.)
snart är skiten över.

nästa vecka är nog lugn tror jag eller inte måndagen då det är sockholms derby på råttis HIVHIF-VÄRLDENSBÄSTADJURGÅRN!!!

Kommentarer

Postat av: Jells

Publicerad 2009-04-14 17:39:28

Svar;

Hihi oki gulligt namn.

Vad gör du då? :)

Postat av: Jells

Publicerad 2009-04-14 17:39:36

Svar;

Hihi oki gulligt namn.

Vad gör du då? :)

Postat av: Jells

Publicerad 2009-04-14 17:54:54

Svar:

Not so much, tvkväll antar jag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-14 18:04:32

ha en trevlig kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela