det där med rubriker!

Publicerad 2009-04-20 14:11:16 i bilder säger mer än 1000 ord,

juste min underbara mamma har städat mitt rum efter att dom tog bort min bokhylla och det blev hur bra som helst.
känns som ett helt annat rum aldrig varit så rent tror jag :D
TACK!
ska iväg och jobba om någon timme på råttis, det är dax för årets första RIKTIGA derby, ( aik - bp spelade ju igår men det räknas inte) och vi håller tummarna för att det blir en lugn kväll..
om 2 timmar ungefär åker jag, då blir det självklart donken till middag, bryter inte trenden för att det är match på råttis. eller vad säger du ?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-04-21 11:43:55

Hihi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela