fredag nr 2

Publicerad 2009-04-10 09:02:36 i Carros fantastiska liv,

igår var det ju som en fredag fast en torsdag.
så i dag ska jag packa med mig lite sovkläder för jag ska sova hos anna i kväll vi ska ha en liten par middag bara hon och jag, det kommr bli super mysigt med vin och god mat och massa prat. det var oleayrs som var senast vi sågs och jag saknar anna otroligt mycket.  igår var jag med micke och han skulle bygga ett cyklställ till bilen men kom inte så långt utan tappade tålarmodet. då åkte vi till bmx banan och jag fick äran att foto, men var tydligen värdelös ;) men det är alla som inteär proffs på detta säger han.. idag åker jag till flottsbro senare micke skulle eventuellt dit så passar man ju självklart på att åka med,

påskkärringarna är påfull flygt till blåkulla såg hur många som helst i går, rätt roligt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela