härlig söndag

Publicerad 2009-04-27 11:33:54 i bilder säger mer än 1000 ord,

godmorgon, det är måndag. jag har JÄTTE ONT i ryggen i dag :/
men igår hade jag satans kul, var på grönan i går med MD och emil moije,
vi drack öl..... vi spelade bort pengar.... vi åkte 3 grejer :D
2 hundar ´fick jag med mig hem i tyg, dock ej riktiga, träffade 2 gymnaster också, kul kul..
JO FAN SPÖKHUSET GICK JAG!!!! eller jag höll för öronen men jag gick den men det var alltid en som var tvungen att gå framför och en bakom om ngn skulle ta mig ...
haha
jag hade sjuuukt roligt på grönan i allafall

bild från grillningen i lördags

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-27 12:53:52

Snygga tjejer d där :P

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-27 13:36:40

Jag känner JA! Skulle vara jätte kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela