måndag

Publicerad 2009-04-20 11:55:49 i bilder säger mer än 1000 ord,

nu är TTC över och det var en helt galen helg, lördagen har jag redan skrivit om men söndagen var jag o BH vid 7 på morgonen, förträningen började kl 8, vi blev ca 45 min sena under hela tävlings dagen, men det som gjorde hela dagen var att alla tullinge lag var suuuuper duktiga och att lag 2 UT+JT tog brons i medelklassen.
hur underbart som helst.
snart är det RM och e går i ängelholm 9-10 maj


alla TGF lag under söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela