mysig söndag

Publicerad 2009-04-13 12:47:04 i Carros fantastiska liv,

ingen träningsvärk i dag, vilket jag inte trodde. jag trodde att jag inte skulle kunna gå idag. men det kan jag..
igår var det match, hemma preimär för bajen och det var FULLT, men gud va beröm vi fick kändes skönt.
och bajen torska det kändes också rätt skönt =)
efter det så åkte jag till anna och hade en jätte mysig hemma kväll och kollade på star wars.... haha

nu sitter jag på flottan och gör anna sällskap. kan inte vara roligt att sitta här själv om dagarna! snart dax för en pirog :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela