ny design

Publicerad 2009-04-05 18:13:52 i Carros fantastiska liv,

nu har jag pillat jätte mycket me designen.
jag som ej är så bra eller rättare sagt kan ej över huvdtaget PS såblev de paint , men va fan gör det.
något som har börjat störa mig är att mitt tagnenbord på laptopen börjat krångla, den får inte fram alla ord måste radera ord hela tiden som saknar bokstäver med mera... kanske bara ligger massa skit i men vet ej, jobbigt är  det  allafall..

fick massage förut, hur skönt som helst, trots det har jag fortfarade ont i min nacke, men det kaske släpper när allt är över, på fredag ska jag och anna ha en myskväll hos henne och prata om allt roligt som hände på flottsbro i vintras, dricka lite vin, ska bli hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela