shopping

Publicerad 2009-04-02 14:03:06 i Carros fantastiska liv,

jag följde med mamma till skhlm för att hon skulle kolla på ett databord till sin laptop.
vilket vi köpte 2 st en till mig och en till mamma på bolagret, sen så kolade vi rnt på kläder till micas studentskiva jag ska vara blå, hittade också klänning samt skor och väska så nöjd och det gick på 475 kr, sen ner på din sko och där hittade jag dom sööööötaste samt lättaste skorna och ja, dom är nu mina för 249 kr...

product view of: Elegant pump
Dess fast i mörkblå,kalas fina till jeans också :D

den väskan fast i en annan blå färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela