skolpremiär!

Publicerad 2009-04-14 07:06:01 i Carros fantastiska liv,

idag känns det som att det har varit lov länge, jag har haft det och det käns ovant att åka tåget   såååååå långt till skolan...
som när man började i 3an efter sommarlovet och men äntligen var en klass närmare högtadiet.. och det är en månad och lie till sen tar jag studenten, måste ringa och kolla om min mössa har fasnat på vägen eller ngt.

möter som alltid ogge på bussen kanske osten på tåget ;) efter skola ska jag städa mitt rum ...... har inget val eller jo de har jag men haha ;)

kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela