solens lördag

Publicerad 2009-04-11 16:23:35 i Carros fantastiska liv,

igår begav jag mig till ekerö med Dahlgren, en vän till en vän hade inflyttningsfest.
inte världens drag men ja det funkade, vaknade kl 8 klarvaken och ja fick frukost på sägen av en hur snäll sammi som helst. sen har vi spelat kubb jag M-D olle och sacke, jag och M-D vann ju 2 gånger emot 0!!!!! sen gick vi en timmes promenad från troxhammar till skå i sommarsolen hur mysigt som helst, sen satt vi på bryggan och pratade i solen och fick iite färg!! hur härligt är det inte!

TACK Micke H för skjutsen fram och tillbax! du är en ängel! kram


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela