söndag

Publicerad 2009-04-05 10:04:27 i Carros fantastiska liv,

regnig söndag, eller det regnar inte längre men det är blött ute iallafalll.
men efter regn kommer solsken så i morgon blir det sol, det känns bra! Det var helt faktastiskt igår att grilla, nu är det vår på riktigt, hoppas sommaren kommer snart bara.
efter middagen igår åkte jag och träffade en vän och vi pratade om allt, och det känns bra att prata ut, framför allt nu.
jag sover så kort på morgonen, jag vaknar flera gånger men somnar sen om men då får man huvudvärk... .
imorgon börjar påsklovet, jag skulle vilja ha 2 veckors lov, jag skulle ha åkt upp till mina släktingar  östersund men blev ändrade planer så jag vet ej när jag ska åka upp dit igen..  för nu har vi ju inge lov  tills studenten.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela