tisdag

Publicerad 2009-04-21 16:10:45 i Carros fantastiska liv,

vilken jävla huvudvärk jag har, allt för att jag har försökt att plugga men det går inge vidare!!!!!!!!!!!!!!
det går lixom inte ihop fattar inte vad det är för fel, hjälp mig!

matchen igår slutade inte så bra för DIF men för HIF 1-3 blev det. lugn match inne på arenen vet ej hur det var utanför men allt för mycket var det väll inte skulle jag tro. skolan i dag var helt jävla värdelös hade glömt att jag började 10 så jag var i skolan halv 9, yes! sen så funkade inte skriven i skolan så man kunde inte skriva ut heller.. så typiskt jävla skit skola!!! och så fick jag bak på samhället så har en heldel att göra där.....

lite planer i kväll också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela