tullinge trupp cup lördag!

Publicerad 2009-04-18 18:40:53 i Carros fantastiska liv,

nu är jag hemma efter en heldag i botkyrka hallen, huuur roligt som helst.
måste först säga grattis till tullinge GFs trupp FT ( 2 grupper under min trupp) som tog guld i deras klass i dag, gratts grattis!!! imorgon är det våran tur och hoppas det går hur bra som helst, varit DJ hela dagen i dag och ja det gick huuuurbra som helst. är nog gjord för det!
haha
 nu ska jag fixa lite i mitt rum sen ska jag nog sova!!

kram

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-04-19 14:18:56

Hejsan, gå in på Gratis5 och registrera dig via min länk http://www.gratis5.se/user/register/tobias . Man samlar poäng och kan få gratis presentkort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela