uppe med tuppen!

Publicerad 2009-04-01 07:54:05 i Carros fantastiska liv,

godmorgon, igår var jag i skolan och hämtade lite papper om anläggning ska göra prov denna vecka hoppas jag.
solen skiner och ja det är vår i luften, trots att det regnade som fan igår..
träffade marica igår oh pratade om när vi jobbar i sommar vika dagar och så, vi bestämmde också att vi ska åka till öland i en vecka det var ju 2006 jag var där senast och jag hade ju hur roligt som helst, så det ska bli skit kul.
jag ska jobba på en camping i norrtälje oc det ser jag framemot ska bli spännande och jätte roligt :D


nu ska jag iväg på annat, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela