helgen

Publicerad 2009-08-25 20:10:30 i Carros fantastiska liv,

i fredags morse åkte jag till oskarström och det var dax för den efterlängtade tävlingen som 11 lag från tullinge skull delta i, ( samt jag, som ej har tävlat på 5 år) och ja vi klarade oss bra alla lag, ett silver tog vi iallafall, vi ledare var super coola och vi gjorde bra ifrån oss tycker jag,
super trevligt och mycket gymnastik = LOVE!!


***

det är äckligt hur du kan göra något sånt mot en annan människa som du en gång har älskat och bryt dig om, vilket du inte verkar göra nu... våga prata istället för att bete dig som 12!!!!!
snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela